جانی آیو مجددا سرپرستی تیم طراحی شرکت اپل را برعهده گرفت
نوشته شده توسط : ادمین

در طی ۲ سالی که آیو مسئولیت‌هایی را در اپل برعهده داشت، بر روی “پردیس سفینه فضایی” اپل کار کرد. با توجه به اتمام پروژه، وی اکنون می‌تواند بر کلیه کارهای مربوط به طراحی در اپل نظارت کند؛ اختیاراتی که احتمالا وی در زمان تصدی سمت مدیریت اجرایی بخش طراحی، به‌صورت معمول از آن‌ها بهره‌مند بود.

آیو به لطف یک سری از محصولاتی که خود طراحی کرده بود، به یک ستاره تبدیل شد. محصولاتی که شامل آی‌پد، آی‌فون و اپل‌واچ بودند و به عاملی اساسی در جهت موفقیت‌های بزرگ اپل بدل شدند. همچنین در سال ۲۰۱۲ و پس از آن‌که اسکات فورستال، سرپرست وقت بخش نرم‌افزار به خاطر برنامه مفتضحانه Apple Maps توسط تیم کوک اخراج شد؛ آیو سرپرستی بخش طراحی نرم‌افزار را نیز برعهده گرفت. اپلیکیشن اپل‌ مپس، شرم‌ساری بزرگی را برای اپل به‌ بار آورد؛ به خصوص از آن‌جایی‌که تیم کوک مجبور شد تا دانلود اپلیکیشن نقشه دیگری مانند گوگل‌ مپسرا به کاربران آی‌فون پیشنهاد دهد؛ تا زمانی‌که اپل برنامه نقشه خود را بهبود و ارتقا دهد.

امی بست، سخنگوی شرکت اپل می‌گوید:

با تکمیل اپل پارک، سرپرستان بخش طراحی اپل، مجددا و به‌صورت مستقیم به جانی آیو گزارش می‌دهند؛ فردی که تماما بر روی طراحی محصولات تمرکز کرده است.

منبع ای تی رسان




:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: